animalmonster

Alla inlägg under februari 2013

Av animalmonster - 22 februari 2013 16:44

Hej! Igår var jag och min skola i hemlingby (man kan åka pulka, slalom, skidor och gå i spåret).
Herreguud. Halsen bränner från alla gånger man fick gå upp från den där låånga branta backen..
Sen har jag också ont i nacken.. Eller sen och sen, NU har jag ont i nacken. (Visst e jag kul? ._.)

Och man skulle baka något att ta med till skolan idag.. Jag fick av FEM personer, + att jag åt från mitt.
Känns som att jag ska spy när som helst.. Sen ska man åka och storhandla också, lovar, kommer ligga död
I soffan ikväll.

Och sen har jag (NU HAR JAG) tänkt mig att ni kan skicka in förslag m.m till min mejl
sippancool@gmail.com (min katt heter Sippan, och fråga inte varför jag skrev cool efter) Hehhheh..
ha en goo kväll!

Av animalmonster - 12 februari 2013 12:50

KIRBY DANCE! <(0.0<) <(0.0)> (>0.0)>
Copacabanaaanaah..

Utråkad som en rutten banan som har ruttnat.. jahajajja..
Men jag kan väl passa på att lägga ut bilder som jag har ritat (tråkigt, jag vet).
Jaja, sen ska jag börja med mer seriösa inlägg ( på mitt seriösa sätt )..
MAAAAJAAAAHOIIIIII MAJAHOOOÅÅÅÅÅ MAJAAHAAAAA MAJAHAAAAHAAAAAA
HejdåååAAAAH

Av animalmonster - 11 februari 2013 14:18

Halloj!
Till sist blev jag sjuk.. Har varit på väg ett bra tag nu. Men, men,
blir man sjuk så försvinner det iallafall sen.. Nån gång o.o .

Det är så låångtråkigt.. Jaja, hoppas ni får en bra dag.
Tack och hej
Leverpastej!

P.S Svara gärna i röstningen "Vilken månad fyller du år i?"' ;)
P.S2 Mer ändringar i bloggen kommer senare!

Skrivet från iPad

Presentation


Hejsan! Här kan du läsa om lite olika saker. Bl.a The Sims 3 Fusk m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken månad fyller du år i?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards